Gezocht: Vrijwilligersmanager

Binnenkort lanceert Jumpteam een online ledentool voor vrijwilligerswerk, waarop leden zich kunnen aanmelden om te helpen bij activiteiten. Voor het beheer van deze tool zoeken we een vrijwilligersmanager. In deze rol ga je de commissiehoofden en activiteitenbegeleiders ondersteunen in het werven van vrijwilligers en administreren van werkzaamheden. Dit doe je door in de ledentool activiteiten aan te maken waar leden zich op kunnen inschrijven.

De hoofdverantwoordelijken voor de activiteiten houden bij welke leden daadwerkelijk vrijwilligerswerk hebben gedaan en hoeveel uur ze hebben bijgedragen. Jij verwerkt deze gegevens in de tool. Wanneer de activiteit is afgerond, krijgt de lockercommissie de uren automatisch door. Omdat deze tool nieuw is, zijn we de inrichting hiervan nog aan het ontwikkelen. Ook hier zal je een rol in spelen.

Het is dus belangrijk dat je handig bent met computers en tooling en dat je tijd hebt om er met regelmaat naar te kijken. Het zal wellicht niet veel werk zijn, maar wel vaak kleine werkzaamheden die niet weken kunnen blijven liggen. Als vrijwilligersmanager is het daarnaast belangrijk dat je proactief en oplettend bent. We zoeken iemand die het leuk vindt en goed is in het ondersteunen en aansturen van anderen (zoals bijvoorbeeld de commissiehoofden), in het deel wat zij voor de tool moeten doen. Uiteraard werk je als vrijwilligersmanager volgens een afgesproken reglement.

In deze rol zul je contact hebben met veel (nieuwe) mensen binnen de vereniging en een belangrijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van deze mooie tool!

Wil jij deze rol op je nemen? Mail dan naar: lockers[at]jumpteam[dot]nl