De locker commissie is verantwoordelijk voor het toewijzen van de lockers en stallingplaatsen aan leden. Dit gebeurt via vaste richtlijnen. Iedereen verdient een eerlijke kans op een locker. Leden kunnen zich aanmelden voor de wachtlijst en door middel van vrijwilligerswerk, zogenoemde locker-uren verdienen. Meer informatie over de procedure, lees je onderaan dit artikel.
Taken van de locker commissie:
- Locker-uren administratie bijhouden
- Locker toewijzen als er een locker beschikbaar komt
- Locker inspecties uitvoeren
- Locker regelement beheren
- Locker contributie factuur versturen, en de betaling daarvan bewaken
- Locker saldo uren mailen naar leden
- Vragen van leden over lockers beantwoorden
Je moet dus eerst locker-uren verzamelen voordat je in aanmerking kunt komen voor een locker. Bij onvoldoende locker-uren kunnen we je geen locker toewijzen en kun je geen locker behouden.
De locker commissie stuurt ieder jaar een email met een overzicht van je locker-uren saldo. Zorg er dus voor dat je juiste email adres bij Jumpteam is geregistreerd: mijn.jumpteam.nl
De locker commissie voert ook locker inspecties uit om te controleren of er lockers leeg staan, of dat er materialen in staan die er niet mogen staan. Je mag bijvoorbeeld geen parasols of strandbedjes in je locker opslaan. Een locker moet worden gebruikt voor watersportspullen.
De locker commissie zal aan het bestuur vragen leden uit de locker te verwijderen als ze zich niet houden aan de regels, of niet genoeg punten hebben verzameld, of de locker factuur niet op tijd hebben betaald. De vraag naar lockers, en daarmee de wachttijd, neemt alleen maar toe dus het bestuur en de locker commissie moeten hier streng op toezien.