Zo organiseer je een Jumpteam-event of feest

Alle evenementen bij Jumpteam worden georganiseerd voor en door leden. We hebben veel kennis en kunde in huis die ingezet kan worden in ruil voor locker-uren. Heb jij een leuk idee, wil je iets organiseren en daarbij andere leden leren kennen? 

Aan de slag 

  1. Check datum/budget met de evenement manager: evenementen@jumpteam.nl Wij zetten het in de evenementen agenda en kunnen andere leden oproepen.
  2. Communicatie: verzin een leuk thema, een naam, en een aankondiging zodat het
    (digitaal) gecommuniceerd kan worden naar alle leden. Hierbij kunnen andere leden je grafisch helpen. Stuur het naar evenementen@jumpteam.nl.
  3. Stem af met de accommodatie manager Jeroen. Wat is er nodig? Opstelling, catering, tent, tap, BBQ? Wie bouwt op en af? Zijn er helpende handjes nodig? Deze kunnen we oproepen via de bestaande app groepen. Contact Jeroen: kantine@jumpteam.nl.
  4. Aankleding: Hoe ga je het feest aankleden? Heb je hulp van klussers of bouwers nodig?
  5. Muziek: wordt het een (huis)DJ, een Jumpteam-band of een ingehuurde band? In ieder geval moet je afstemmen met de audiocommissie, die weten hoe alle kabels aan te sluiten: audio@jumpteam.nl.
  6. Reportage: het is altijd leuk als er foto’s/video van een evenement zijn. Die kunnen we plaatsen op onze site/social/in de nieuwsbrief. Vraag één van de Jumpteam (drone)fotografen of maak zelf wat plaatjes en schrijf een paar regels over de dag/avond.
  7. Locker-uren: stuur een mail met: namen, taken en uren naar evenementen@jumpteam.nl. De gemaakte uren komen dan bij de locker-administratie terecht.

Zie je het niet zitten om zelf iets op te zetten maar wil je wel graag (iets specifieks) bijdragen? Geef het door! EHBO/kinder-activiteiten/veiligheid/grafisch/muziek/kennis van (..), laat het ons weten via evenementen@jumpteam.nl.

X