Contributie vanaf 2023 met automatisch incasso

Vorig jaar heeft de ledenadministratie een pilot uitgevoerd waarbij de contributie is betaald door middel van automatische incasso. Zowel de leden als de ledenadministratie waren hier erg over te spreken! Het bestuur heeft daarom besloten om automatische incasso voor alle leden verplicht te stellen voor het komende jaar. Daarvoor hebben we uiterlijk 1 november je juiste gegevens nodig. 

AUTOMATISCH INCASSO INSTELLEN

Heb jij je IBAN gegevens nog niet doorgegeven, of zijn ze gewijzigd? Je gegevens kun je wijzigen en controleren door in te loggen via mijn.jumpteam.nl. Je inloggegevens hebben alle leden per mail ontvangen (mail van 28 december 2020 of bij aanmelding lidmaatschap). Inlog kwijt vergeten? Op mijn.jumpteam.nl kan je met je bij Jumpteam geregistreerde e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen.

Ga in het menu naar ‘mijn gegevens’. Klik op de button ‘wijzigen’:

– IBAN (de BIC code wordt automatisch ingevuld) -> bij het kopje Lidmaatschap

– Woonplaats (Plaats is voldoende, volledige adres is niet nodig) -> bij het kopje Adressen

Voer je gegevens uiterlijk 1 december in.

Door het invullen van de gegevens verleen je aan Jumpteam een machtiging om doorlopende incasso-opdrachten te sturen. Afschrijvingen kunnen worden teruggeboekt binnen acht weken.

Dank voor je medewerking!

De ledenadministratie

X