Veelgestelde vragen – FAQ

Op deze pagina vermelden we de meest gestelde vragen. Als jouw vraag niet hier niet staat vermeld dan kun je een email sturen naar de commissie die daar over gaat, of een algemene vraag naar secretaris@jumpteam.nl.

Algemeen

  • Waar kan ik parkeren?
    Je fiets kun je gewoon parkeren op de boulevard, maar de auto moet je op een van de betaald plekken achter de boulevard plaatsen. Op werkdagen tussen 9.00 en 11.00 uur, mag je de auto voor Jumpteam plaatsen voor lossen en laden.
  • Waar kan ik een klacht indienen?
    We hopen natuurlijk dat er geen klachten bij de leden zijn. We zijn een gezellige vereniging en we helpen elkaar graag bij het uitoefenen van onze geliefde sport. Als er toch een klacht is, dan kun je die het beste sturen aan bestuur@jumpteam.nl, of het betreft een vertrouwelijke en/of persoonlijk klacht die je liever niet aan het bestuur richt, maar aan onze vertrouwenspersoon. Stuur dan een email naar vcp@jumpteam.nl.
  • Hoe kom ik aan een sleutel van het locker gebouw?
    Je kunt deze sleutel bij de bar verkrijgen, daarvoor moet je wel E25,- borg betalen.
  • Kan ik ook geïntroduceerd worden?
    We hebben 4 keer per jaar introductie avonden, waarvan er eentje in het Engels is. Schrijf je in voor een van deze avonden, en je wordt aan allerlei andere leden introduceert.
  • Mag ik gasten meenemen?
    Ja, dat mag, en dat is leuk. Het is wel de bedoeling dat je gasten meeneemt die de intentie hebben om lid te worden bij Jumpteam. Je mag Jumpteam niet gebruiken voor je eigen feestjes. Je eigen feestjes moet je op het strand vieren, of op een andere locatie.
  • Wat zijn de veiligheids regels? Wie heeft er voorrang?
    Daar hebben we een hele veiligheid pagina aan besteed.
  • Waar moet ik zijn als ik spullen ben verloren?
    Op het terras staat een box tegen de locker loods aan waarin verloren spullen neer worden gelegd. De wat duurdere gevonden spullen worden in de gang bij de kleedkamers neergelegd. Als je daar niets vindt, kun je bij de bar ook vragen of ze het een of ander hebben gezien, anders is het verstandig een email te sturen naar gevondenspullen@jumpteam.nl.

 

Lockers

  • Hoe kom ik aan een locker?
    Je moet via een email aan lockers@jumpteam.nl aangeven dat je graag in aanmerking wilt komen voor een locker. Je komt dan op de wachtlijst te staan, en dat kan wel 3 jaren duren. Zorg ervoor dat je gedurende die wachttijd, 8 lockeruren weet te verdienen, zodat je direct in aanmerking komt voor een locker zodra er eentje beschikbaar komt. Aan het begin van het jaar komen de meeste lockers beschikbaar als er leden zijn die hun lidmaatschap opzeggen.
  • Hoeveel locker uren moet ik verzamelen voor een locker?
    Je moet minimaal 8 lockeruren hebben verdiend om voor een locker in aanmerking te kunnen komen. Deze 8 uren moet je vervolgens ieder jaar halen om je locker te behouden.
  • Hoe kan ik locker uren realiseren?
    Ieder locker uur is hetzelfde als een uur vrijwilligerswerk. Je kunt je op heel veel vlakken inzetten voor Jumpteam, kijk maar eens op onze vrijwilligers pagina.
  • Mag ik een locker delen of onderverhuren?
    Delen mag wel, maar onderverhuren mag niet meer. De hoofdhuurder moet wel voldoende locker uren blijven realiseren. Lees hier meer over in ons locker reglement.

 

Kantine

  • Hoe laat gaat de kantine open?
    Zolang er geen covid restricties zijn, gaat de kantine in de zomer, om 8.00 open en gaat dicht als de zon ondergaat. In de winter zijn er aangepaste openingstijden, daarover lees je in de nieuwsbrieven meer.
  • Wat is het menu?
    Qua drinken hebben we de beschikking over bijna alles wat je kunt denken, behalve sterke dranken. Denk maar aan koffie, thee, limonade, sappen, bier en wijnen. Qua eten hebben we onze befaamd lekkere pannenkoeken en uitsmijters, of broodjes worst, aangevuld met een daghap.
  • Moet ik mijn eigen spullen opruimen?
    Ja, graag. De mensen achter de bar worden betaald, en ze proberen de kantine schoon te houden. Echter, we zijn een vrijwilligers vereniging waarbij we verwachten dat iedereen een beetje helpt om de boel schoon te houden.
  • Mag ik mijn eigen eten meenemen?
    Het is niet de bedoeling dat je zelf allemaal eten meeneemt en dat gaat consumeren in de kantine. De kantine exploitatie is financieel neutraal, dat houdt in dat er wel omzet gerealiseerd moet worden. Bij een BBQ wordt er meestal vanuit gegaan dat je wel je eigen eten meeneemt.

 

Communicatie

  • Hoe kan ik me opgeven voor de Jumpteam nieuwsbrief?
    Daarvoor hoef je niets te doen die krijg je namelijk automatisch als je staat ingeschreven. Zorg er wel voor dat het juiste email adres bij ons staat geregistreerd. Je kunt op deze pagina je registratie gegevens wijzigen. Zorg er ook voor dat je Jumpteam mail niet in jouw spam terecht komt.
  • Hoe ontvang ik Whatsapp berichten?
    Bij de bar in de kantine ligt een QR code die je kunt scannen om lid te worden van de algemene notificatie Whatsapp groep. Daarnaast zijn er nog specifieke Whatsapp groepen voor allerlei commissies, en bijvoorbeeld ook voor het schoonmaken en klussen. Als je geïnteresseerd bent in een bepaalde commissie meldt het in de kantine of schrijf de desbetreffende commissie per email.
X