Door Redactie Jumpteam op do, 13/07/2017 – 13:06
We hebben 226 reacties op de hospitality enquête ontvangen. Een zeer representatieve en hoge score.
We willen jullie graag hartelijk bedanken daarvoor!
De uitslag
Algemeen over de respondenten
- gemiddelde leeftijd betreft 41 jaar.
- 70% is man, 30% is vrouw.
- 40% heeft een kind in de leeftijd t/m 12 jaar.
- 80% woont binnen 15 min van JTS.
- Populairste brandingsporten in volgorde: kiten, golfsurfen en windsurfen.
- 40% heeft een WO opleiding, 50% heeft een HBO opleiding
Evenementen & Activiteiten
- 21% is nog niet tevreden met het aanbod.
- 40% wil meedoen aan een competitie, voornamelijk m.b.t. amateur competities (bijvoorbeeld met de FunCup).
- Leden geven aan dat ze graag een samenwerking met andere brandingsportverenigingen (Katwijk en Noordwijk) willen hebben voor gezamenlijke evenementen.
- Leden geven aan dat ze graag willen zien dat er standaard jeugdgroepen georganiseerd worden waar activiteiten en trainingen op vaste momenten in de week plaatsvinden.
- 51% wil graag een vaste en meer frequente clubavonden.
Eten & Drinken
- Er is behoefte aan meer gezonde menu opties, en meer mogelijkheden / momenten om een warme maaltijd te nuttigen.
- De komst van een daghap op vaste avonden in de week wordt op prijs gesteld.
- Een schappelijke prijs voor een daghap zit tussen de € 5,- en € 7,50.
- Pasta’s en maaltijdsoepen zouden het goed doen op het menu.
- Bijna alle leden zijn tevreden met de prijzen in de kantine.
Interieur & Exterieur:
- Het interieur en exterieur bij Jumpteam kan wel een finishing Touch gebruiken.
- Planten zouden het terras mooi kunnen versieren.
- Bijna alle leden zijn zeer tevreden met het nieuwe terras meubilair.
- Het terras ontbreekt voldoende gezelligheid, en de kantine kan ook meer gezelligheid gebruiken.
Algemene sfeer
- Velen geven aan dat de algemene sfeer vatbaar is voor verbetering.
- 31% vindt het moeilijk om bij een groepje aan te sluiten, en dat is sfeerbepalend.
- Het merendeel voelt zich thuis en betrokken bij Jumpteam.
Communicatie
- Het wordt op prijs gesteld om communicatie momenten (zoals een ALV) op vaste momenten in het jaar te houden.
- Als er vacatures open komen te staan, dan is het wenselijke (van groot belang) om eerst naar Jumpteam leden te kijken, en vragen of zij deze open positie willen invullen.
- Er wordt sinds kort voldoende gepromoot voor evenementen.
- De communicatie van het bestuur richting leden is naar behoren.
- De Jumpteam website wordt niet regelmatig bezocht, en de looks ervan is niet optimaal.
- 70% is actief op Facebook.
- Een mobile Jumpteam applicatie klinkt u als muziek in de oren. Dan wel een applicatie met een webcam met zeezicht.
Allerlei
- 61% wenst een dagkaart, 21% stemt daarin neutraal.
- Bijna alle leden zijn erg tevreden met de service van het Hospitality team. Bravo Hospitality team!
- Er is geen interesse in begeleide opvang voor kinderen.
- Het lijkt een goed idee om kinderen tm 12 jaar een aparte plek te geven.
- Er lijkt een tweestrijd tussen de leden te ontstaan mbt. kinderbeleid.
Het bestuur bedankt de inzet van Michiel Dirk van den Berg. Hij heeft de enquête opgezegd en de resultaten geanalyseerd. We gaan met de resultaten aan de slag.
Stuur een email naar bestuur[at]jumpteam[dot]nl voor vragen en opmerkingen.