Het bestuur heeft de tijdelijke arbeidscontracten van een aantal kantine medewerkers niet verlengd. Dit is te lezen in de nieuwsbrief van oktober. Dit is in het belang van Jumpteam maar komt voor een aantal leden als een grote verrassing. Het bestuur begrijpt dit en wil de mogelijkheid aan leden bieden om vragen te stellen en meer toelichting te kunnen geven.
Nu al willen we benadrukken dat we tevreden zijn met de prestaties van het kantine personeel. Het besluit is genomen vanwege financiële en andere redenen. We hebben ervoor gezorgd dat er een sociaal plan is en er wordt ook een bonus uitgekeerd om de tussenliggende periode financieel te overbruggen. Ook zien we de desbetreffende personeelsleden graag terug aan het begin van het nieuwe seizoen, wanneer het weer druk wordt. Dan kunnen ze fris aan het nieuwe seizoen beginnen.
De inloopavond begint op vrijdag 19 oktober om 20.00 uur in de kantine van Jumpteam.
We gaan ook een online stemming organiseren waarin we de leden de mogelijkheid geven om te stemmen over het te voeren personeelsbeleid. Over de uitslag van deze stemming wordt, onder andere, op de ALV van vrijdag 2 november gesproken en gestemd. Ga naar deze inloopavond al je je goed wilt laten informeren.
Vragen kunnen vooraf ook gesteld worden. Stuur in dat geval een e-mail naar: bestuur[at]jumpteam[dot]nl
We verzoeken de leden om vragen en opmerkingen te richten aan het bestuur en niet aan de personeelsleden. Het was niet hun keuze, maar de keuze van het bestuur.
Met sportieve groet,
Het Jumpteam bestuur